Szukamy KOORDYNATORÓW
do świadczenia usług przy projekcie dla Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o.,
właściciela marki m.in Marlboro, L&M, Parliament oraz systemu do podgrzewania tytoniu IQOS.
Zakres obowiązków:
- rekrutacja, zatrudnienie oraz wdrożenie Brand Ambasadorów,
- szkolenia pracowników w punktach sprzedaży – praca w terenie,
- audyty jakości pracy,
- dostarczanie narzędzi pracy,
- przygotowywanie analiz, raportów, prezentacji,
- ustalanie grafików pracy pracowników,
- rozliczenie projektów.
Oferujemy:
- wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto na start + premie do 2000zł brutto,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- szkolenia, możliwości rozwoju,
- auto służbowe,
- tablet, laptop, telefon komórkowy,
- kartę Multisport, pakiet medyczny.
Wymagania:
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność jazdy samochodem,
- zdolność organizacji pracy zespołu,
- umiejętność samodzielnego wykonywania obowiązków oraz rozwiązywania problemów,
- zaangażowanie oraz chęć do pracy,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku koordynatora oraz w rekrutacji.
Lokalizacje: Katowice, Wrocław, Gliwice, Mielec, Sosnowiec, Tychy, Poznań, Szczecin, Zielona Góra, Legnica, Ostrów Wielkopolski, Rybnik, Wałbrzych
Prosimy o zgłoszenia w wiadomości mailowej na adres: koordynator@hostamo.pl
W tytule maila prosimy wpisać: miasto Koordynator imię i nazwisko
Do zgłoszenia prosimy załączyć:
- CV,
- informację o lokalizacji, która Cię interesuje,
- informację o wieku oraz czy posiadasz status studenta do 26 roku życia.